יריד התיירות הבינלאומי ה-13, ביתן 1, גני התערוכה ת"א, 7-6 בפברואר, 2007
 

חדשות ועדכונים

 

מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, יציג את תוכנית המשרד לשיווקה של ישראל בעולם בשלוש השנים הבאות בכנס המקצועי של יריד התיירות הבינלאומי –2007 IMTM
29-1-2007

בסקירה תיחשף תוכנית המשרד המתבססת על מסקנות דו"ח ארנסט יאנג לשיווק ישראל בעולם בשנת 2007

מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, יציג בכנס המקצועי של יריד התיירות הבינלאומי 2007 IMTM , שיתקיים ב - 7 בפברואר בגני התערוכה בת"א את תוכנית המשרד לשיווקה של ישראל בעולם בשלוש השנים הבאות 2007-2009. בהצגת תוכנית השיווק של המשרד ייקח חלק גם אורן דרורי ראש מנהל השיווק במשרד התיירות. בהצגת התוכנית ייחשפו המטרות, יעדים, שווקים מועדפים, שיתופי פעולה עם התעשייה בארץ ובעולם, משימות עיקריות, דוגמאות קריאטיב ועוד. כמו כן, יוצגו תחזיות ומודלים כלכליים המבליטים את הפער בין החלופות השונות העומדות בפני משרד התיירות המתבססות על תקציב המשרד בתחום השיווק לשנת 2007 אל מול דרישת המשרד להקצאת תקציב של 50 מיליון דולר לשנה לשיווק ישראל בעולם לחמש השנים הבאות, בהתאם למסקנות דוח ארנסט אנד יאנג.

הכנס שיערך בשיתוף "הפורום לקידום התיירות בישראל" של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל, ייערך תחת הכותרת 'ישראל בעידן של תייר לכל נוסע – מתכנון לביצוע' ויעסוק בנושאי, שיווק תיירות ישראל ו – E-TOURISM – מה צופן העתיד. המושב כמו כן יתקיים רב-שיח בנושא שיווק תיירות ישראל בשנים הקרובות בהנחיית עמי אתגר בו ישתתפו:  זהר אנדלמן - יו"ר ישראייר, אורן דרורי – ראש מנהל שיווק במשרד התיירות, עמי הירשטיין – ממלא מקום נשיא התאחדות המלונות בישראל ומנכ"ל חברת מלונות דן, יוסי פתאל - מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, רמי לוי - סמנכ"ל שיווק ומסחר באל-על, שמואל מרום- יו"ר לשכת מארגני התיירות הנכנסת וחיים פרננדז- סגן ממונה על התקציבים באוצר. במהלך הכנס ירצה אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל  ומנכ"ל רשת מלונות שרתון בנושא "רשות לאומית לשיווק תיירות".




????